Loppis Entusiasten

gjort om lite

En klänning som följde med i någon bunt Barbiekläder
 
 
 
Undertill var den ganska bra gjord, men upptill tyckte jag att den hade mer att önska,
så jag sydde en ny överdel.
 
 
 
 
Den exakta färgen hade jag inte, utan det fick bli lite ton i ton bara.
 
 
 
 
 
 
Ett Barbieskåp som saknade bakstycke och bänkskiva.
Jag vet inte riktigt hur det har sett ut från början så jag fick improvisera lite med färg och en bit trä.
 
 
Man fick måla flera gånger för att få det vita att täcka,
men till slut så :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anta Snaque säger:

    Och med strålande resultat - som vanligt!

    Svar: Tack :D
    Loppis Entusiasten

    2016-03-29 | 23:57:04
    Bloggadress: http://antasnaque.blogspot.com
  • Rose-Marie säger:

    Både docka och skänk blev ju kanon!

    Svar: Tack :)
    Loppis Entusiasten

    2016-03-31 | 18:25:20
  • Anonym säger:

    Vad duktig du är!=)

    Svar: Tackar! :)
    Loppis Entusiasten

    2016-04-02 | 21:33:15

Kommentera inlägget här: