Loppis Entusiasten

risig sjöjungfru

 
 
 
Ganska välanvänd och sliten.
En sjöjungfru som man kan göra såpbubblor med genom att trycka på den övre delen av fenan,
därav slitaget på färgen.
Jag vet inte riktigt om de hade använt någon konstig svart massa att laga stjärtfenan med,
eller om de har eldat på plasten för att få fast den? Det såg nästan ut så :(
Fult i alla fall, och inte gick det att ta bort heller
 
 
 
 
 
Blomrankorna på armarna har jag inte målat,
det är bara förklistrade stickers :)
 
Egentligen hade jag lagt ner jobb på att göra en BH i lufttorkande papperslera som satt så bra,
men jag lyckades ha sönder den. Då tröttnade jag och gjorde en väldigt enkel BH istället,
tålamodet är inte hur stort som helst :D
 
 
Ha en trevlig Påsk!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Birgitta säger:

    En sån underbar förvandling! Vart får du all inspiration ifrån?

    Svar: hihi, den har legat länge för jag visste inte riktigt vad jag skulle hitta på, så inspirationen dröjer ibland :) Ha en trevlig påsk Birgitta!
    Loppis Entusiasten

    2016-03-24 | 09:05:48
    Bloggadress: http://vithortensia.blogspot.se

Kommentera inlägget här: