Loppis Entusiasten

loppis idag med!

Jag fyndade lite idag
 
 
Största storleken Colora, Orrefors för 10:-
 
 
En Bergdala skål som var llite större än de jag har hittat förut 20:-
 
 
En liten Ari-docka som var mindre än de jag har hittat förut.
En påse med kläder (även original tror jag) följde med, 15:- för allt
 
 
En Åseda-vas 10:-,
Jag hittade en likadan i hyllan när jag kom hem, vilken koll man har, för mycket grejer? :D
 
 
10:- även för den här stora vasen
Jag har ju sett den här modellen förut, så jag vet att den är retro,
men kan inte komma på vad det var, Tjeckisk?
 
 
Dyrast idag, en trä-val (tror det är en val?) på teak-sockel, 40:-, men jag gillade den skarpt :)
Jag vet inget om den, vet inte ens riktigt vad det är för trä i valen?
Undrar om den verkligen ska vara betsad sådär lite grå-brun? Känns inte riktigt rätt?
Kanske dumt att slipa bort det? Kanske det ska vara så?
Den som lever får se :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: