Loppis Entusiasten

fin gåva

Det var en som skänkte bort lite smutsiga prydnandsgrejer i vår lokala loppisgrupp på facebook.
Jag brukar aldrig ha tur att hinna få något sådant, men trots att det gått många timmar,
kunde jag få välja ett par saker som fanns kvar, bland annat en fågel som jag tyckte såg fin ut.
 
 
 
Jag googlade en hel del och sökte vad det kunde vara men hittade inget.
Idag fick jag svar i frågegruppen.
Lisa Larson, Gustafsberg. En serie som heter Paloma 1955-1956.
Vad glad jag blev, vilket gratisfynd! :D
 
 
 

Kommentarer

  • Birgitta säger:

    Jamen det måste väl vara ett fin gåva! En Lisa Larsson som inte är så lätt att hitta på Google kan väl heller inte vara så vanlig....eller?
    En fin helg önskar jag dig!

    Svar: oj, här missar man kommentarer! ja, det fanns inte många duvor på google, det är alltid lite kul med saker som inte är så vanliga. Ha en fortsatt bra vecka Birgitta!
    Loppis Entusiasten

    2017-01-14 | 08:44:38

Kommentera inlägget här: