Loppis Entusiasten

fyndat på facebook

Lite flyttrensning hade en tjej på den lokala loppissidan på facebook
 
 
Man säger ju inte nejtack till 2 "Pärlan" ljuslyktor i den lite större modellen från Reijmyre,
5:- styck
En riktigt snygg ljusstake i smide och jag tror att det är guldplätering 20:-
 
Annars har det inte blivit något vidare med loppisshopping nu.
Jag har bestämt mig för att göra ett uppehåll från den vanliga lördagsloppisen.
Jag håller på att göra en totalgenomgång hemma,
kollar igenom varenda vrå ordentligt, rensar och sorterar,
så jag vill inte släpa hem ännu mer prylar just nu.
Men visst kan det bli att man åker iväg på någon liten runda någon dag,
men man behöver inte släpa hem en kasse varje lördag :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Birgitta säger:

    Jag har fått den äran att leta efter några saker på loppis till yngsta sonen. En jättebra anledning till några loppisrundor :) Det är ändå något speciellt att bara kika in på loppis då och då. Det är lite av en skattjakt, man vet ju aldrig vad man kan ramla över!
    Ha en fin dag!

    Svar: Visst är det en skattjakt, helt klart! :D
    Loppis Entusiasten

    2017-03-16 | 07:01:25
  • fia säger:

    Man behöver ju inte släpa hem en HEL kasse, det räcker med några guldkorn på botten :)
    Håller själv också på med stora genomgången av hela huset - USCH!! Men jag får trösta mig med att jag köpt en valp så jag måste vara klar när han kommer om 10 dagar!

    Svar: Ja precis! Om man skulle klara av det, att bara handla guldkornen, men man hittar så mycket som är prisvärt, så svårt att låta bli :D
    Loppis Entusiasten

    2017-03-16 | 16:14:32
  • Anta Snaque säger:

    Jätteläcker ljusstake! Och till läckert pris, dessutom! :)
    Ha det gott!

    Svar: Tack Anta! Ha det gott du med! :)
    Loppis Entusiasten

    2017-03-20 | 00:24:22

Kommentera inlägget här: