Loppis Entusiasten

jaha...

...så har man varit på loppis igen och släpat hem lite mer :)
Det finns alldeles för mycket fint som finns på loppis och knappt kostar någonting!
(jag kan knappt förstå folk som bara köper nya saker?!)
 
 
 
De här barnen av Kerstin Grönvall var inte så billiga på Myrorna,
men jag har länge gillat dem, så jag slog till idag när de fanns :)
 
 
Den här vasen köpte jag hos Anki för 30:-
Jag vet inte om det är Bitossi eller "det-andra-märket-som liknar",
men det passade fint att klämma in den bland mina Bitossi :)
 
 
En bulbvas för 25:- köptes på ett loppis som är "på-nytt-startad" av 2 tjejer på Baldersplan hemma i Hallstahammar. Det har varit stängt en tid men nu ska de ha öppet varje helg.
 
 
Där köptes också den engelska burken.
Jag har en annan högre som liknar, tycker de är himla fina :) tror den kostade 15:-
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: