Loppis Entusiasten

sindy i nytt hår och ny klänning

 
 
 
 
 
FÖRE
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anta Snaque säger:

    Vill ha håret! :) Och klänningen! Jättesnyggt tyg!
    Hoppas ni mår bra trots värmen. Jag tycker den är väldigt jobbig och då har vi inte ens haft varmt och torrt lika länge som ni.

    Svar: Tack Anta! Här är allt bra, men jag håller med dig om värmen, det är så varmt och torrt. Man blir lite nedstämd över de torra växterna och tänker på djuren. Det skulle behöva regna en längre tid nu, det lilla som kommer ner slukas upp av jorden direkt. Jag gillar vår och höst, då är det lagom varmt för mig, jag har egentligen aldrig varit någon soldyrkare :)
    Loppis Entusiasten

    2018-07-17 | 00:51:45
    Bloggadress: http://antasnaque.blogspot.se

Kommentera inlägget här: